Vitajte v systéme technickej podpory firmy ID.EST, s.r.o. Primárnym cieľom je technická podpora používateľov pri prevádzke nami dodaných zariadení, systémov alebo zakázkového software.
  • Požiadavky

    Jednotlivé problémy sa evidujú prostredníctvom požiadaviek (incidentov). Požiadavka obsahuje detailné informácie o nahlásenom probléme. Výhodou tohto systému je, že sa nezabudne na riešenie žiadneho nahláseného problému a Vy máte k dispozícii kompletnú históriu technickej podpory.

  • Návrhy na rozvoj

    Vaše návrhy na aplikáciu, zlepšenie, doplnenie, rozšírenie funkčnosti, úpravy v aplikáciách, môžete evidovať v systéme helpdesk prostredníctvom novej voľby návrhy na rozvoj.

  • Verzie

    Verzie systému zobrazujú prehľadnú tabuľku s dátumom poslednej aktualizovanej verzie, spojenú s prehľadom vykonaných aktualizácií. Systém ponúka zákazníkovi popis zmien a opráv vo verziách.

  • Na prevzatie

    Na bližšie oboznámenie sa so systémom slúži používateľská dokumentácia, ktorá obsahuje popis všetkých funkcií a pomáha pri používaní systému. Dokumentácia zodpovedá aktuálnej verzii systému, môžete si ju stiahnuť na svoj počítač a používať nezávisle na pripojení k systému.

    Zákazníkovi sú v systéme k dispozícií aktualizačné balíčky (inštalačné súbory) k softvéru – balíčky aktualizácií k aplikácii.

Podrobný používateľský návod otvoríte kliknutím na help.